Cum arată creierul copiilor cu abilităţi înalte (supradotaţi) din punct de vedere fiziologic și ce nevoi de învăţare au ei? Ce program educaţional li se potrivește?
În cadrul celei de-a doua conferințe, din seria de șase, ne propunem să răspundem împreună cu invitații noștri la următoarele aspecte:
Cum învaţă acești copii? Ce le place să înveţe și cum?
De ce au nevoie de programe de accelerare? Accelerare egal mai mult?
Ce înseamnă un program pentru acești copii – tutoring pentru performanţă școlară sau mentoring pentru descoperirea potenţialului?
Care sunt tendintele cercetării în această direcţie? Pe ce anume se pune accent?
Cum funcţionează creierul acestor copii – fie că vorbim de copii cu dificultăţi de învăţare: ADHD, ASPERGER, DISLEXIE sau de cei cu deficienţe fizice: AUZ, VAZ, MOTORII sau copii în “NORMALITATE”?
Cum ajungem la cunoaștere integrată?
Speakeri

Anca Dobrean
Profesor Universitar Doctor la Universitatea de Medicinā și Farmacie „Carol Davila”, departamentul de Știinţe Funcţionale, șef de catredā la disciplina Fiziologie și Neuroștiinţe Fundamentale si Președintele Societāţii Romane de Neuroștiinţe.

Daniela Ilioasa
Lector Universitar în cadrul Facultāţii de Psihologie și Știinţele Educaţiei, Universitatea București, la Catedra de Pedagogie.
