Afișez 1 - 2 din 4 rezultate

  • Descrierea detaliată a taberelor (perioadă, tematică, vârstă etc.) o găsiți pe site, în secțiunea Evenimente / Tabere Urbane.

    Romanian Gifted School se dedică în totalitate susținerii și dezvoltării copiilor cu abilități înalte. Ca parte a acestui angajament, dar și pentru a ajuta copiii să-și petreacă vacanța de vară într-un mod distractiv, captivant și educativ, organizăm taberele urbane tematice. Acestea au la bază curricula școlii Romanian Gifted School, se concentrează pe dezvoltarea inteligenţelor multiple (naturalistă, kinestezică, spaţială, socială, lingvistică, logică și emoţională) și urmăresc doi piloni extrem de importanți: explorarea şi autocunoaşterea. Pe parcursul fiecăreia dintre cele 6 săptămâni, copilul îşi va ascuţi simţurile şi se va lansa într-o aventură în care va avea ocazia să-și dea frâu liber imaginației și să trăiască experienţe extraordinare alături de copii cu aceleași pasiuni și provocări. Trainerii noștri specializați au pregătit numeroase activități interactive individuale sau de echipă, atât în interior, cât și în exterior, care îi vor ajuta pe copii să-și folosească la capacitate maximă abilitățile personale sau să descopere altele noi sau mai puțin antrenate.

    Select options
  • Evaluare inscriere scoala
    500.00 lei fără TVA 60 minute

    Important! Testarea are ca obiect inscrierea la scoala RGS sau activitatile RGS. Ne rezervăm dreptul de a refuza testările care nu au ca obiect înscrierea la RGS sau la activitățile RGS.

    Pentru copiii cu vârstă de peste 5 ani (cărora nu li se poate aplica testul Wisc IV, aplicabil doar după 6 ani), care doresc înscrierea în anul I (la începutul anului școlar/ transfer pe parcursul anului, de la o altă școală) se realizează o întâlnire de evaluare cu psihologul.
    Prin instrumente și tehnici specifice, copilul fiind 1 la 1 cu psihologul, creându-se un cadru relaxat de joacă și explorare cu provocări situaționale și jocuri, se evaluează și observă tendințele în dezvoltarea cognitiv-intelectuală, comportamentală și socio – emoțională ale copilului, în vederea oferirii unui cadru educațional de sprijin și dezvoltare specific nevoilor acestuia.
    Întâlnirea de evaluare este urmată de o discuție cu psihologul și un reprezentant al RGS.

    Rezerva